اهل شهري هستم ....
 
شعر نو های من
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 7:45 ::  نويسنده : کوروش کبیر       

اهل شهري هستم ...

كه در آن ، عاطفه پر پر شده است ...

شهر من پر شده است ...

از نفسهايه به هم پيچيده ...

همنفس بي معني ست

شهر من تابع قانون خيانت شده است ...

نام عشق

مترادف به حماقت شده است ..

هر كه را مي بيني

سخني از هوس تازه ي لذت دارد ...

هيچكس نيست كه يك تكه نان ....

از زمين بر دارد..

شهر من پنجره را ....

رو به ديوار گلي مي سازد

هر كه صادق باشد

هر چه دارد يه شبه مي بازد ..

از صداقت گفتم ...

يادم افتاد ..

بگويم اينجا

حاكم دينيه شهر ....

از همه بي خبر است ...

جايه گل در دستش...

پره هاي تبر است...

هر كه جاني دارد ..

با تبر مي زندش ..

علت اينست كه اين شهر پر از مرده ي بي سر شده است ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شعر نو های من و آدرس sherenohaieman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 1799
بازدید کل : 37049
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1