شعر نو های من
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 8:18 ::  نويسنده : کوروش کبیر       

در همسايگيه خانه يمان دختركي هست ...

افسونگرو ، ويرانگرو .. خونخوار ..

هر طعمه كه افتد به سره دام و طنابش ...

مجنون شده ، مستش شده ، ديوانه و بيمار...

ترفند ، هزاران به سرش داشته اما ...

زاييده شده بهره شكار دل غمخوار ...

يك روز گذشتم زسره كوچه دامش ...

گفتم شكنم دام عدو در درو ديوار ...

تا دست به دامش نزده زوود گذشتم ...

يك نعره كشيد از سره قلبش كه تو انگار ...

مستي كه از اين كوچه همينجور گذشتي ....

دستي بكش از روي محبت به من اي يار!!!!

گفتم برو اين دام به يك صيد دگر نه ...

من صيده گلي ديگرم از واديه دلدار ...

انگار كه در عمر خودش سنگ نديده ...

افتاد به دنبال دلم ، از سره اقرار ...

گفتا كه بنازم به نگاري كه توداري ...

محكم بنمودست تو را در پي هر كار ...

يك عاشقه دل خسته اگر مثله تو بودم ...

كامل بكشم دست از اين طعمه و افكار...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شعر نو های من و آدرس sherenohaieman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1824
بازدید کل : 37074
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1