شعر نو های من
شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 9:6 ::  نويسنده : کوروش کبیر       

آتش افتاده به دل ، واي چرا تنهايي ؟

مگر از جاي دگر سوي زمين مي آيي

هركه در روي زمين هست شده ديوانه

تو به دنبال چه اي ، يار كه را ميخواهي ؟

يك نگاهي به زمين كن پره از زيبايي ست

تو چرا بي طلب اشوه چنان مي آيي .؟

گر بگردي به زمين يار فراوان بيني

پس بگرد تا كه نگويند ، قفس ميخواهي

تن من وسوسه شد عقل به تعطيلي رفت

عاقبت عاشق يك ياره پري دريايي ...

حال مجنونمو يك باده خون دردستم ...

مينشينم به رهت تا كه به سويم آيي..

گفتم اين نكته به دل باز كه آتش داري

هيزم عشق شده شعله ي اينشيدايي ..

نعره اي زد كه كجا آتش اين شيدايي

وكجا آتش آن لحظه كه تو تنهايي ...

آتش عشق همان شعله ي بي پايان است

كه بسوزاند همه زندگيه رويايي ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شعر نو های من و آدرس sherenohaieman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 1788
بازدید کل : 37038
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1