شعر نو های من
چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : کوروش کبیر       

آرامشــــی دارم میــــان دستهــــایت ...

افســــــانه نیست اینی که میگـــو یم برایت ....

حس میکنـــم قلبم به قلبـــت جـــــــوش خورده ...

ایـــــــن حس ، در آغـــــوشت مــــــرا از هـــــوش برده ..

حس میـــکــنـم نزدیــکـــ تر با ابـــرهایم ...

کفــر است ، شایــد من در آغــــوش خـــدایم ...

حــس میکنم ، حـــس غریبــــــی که ندیدم ...

هـــــــرگز نمیـــفهمم چــــرا اینجـــــــا رسیدم ...

حـــس میکنــــم با ایــنکه چشمم بسته مانده ...

از دور می آیــــی .. دو دستت را تکــــــان ده ...

حس میکنم حس قشنگ خوب بودن ..

حس برای دیگری محبــــوب بـــودن ...

حس میکنم حس تمام ابرهـــــــارا...

آنجـــــــــا که هستم در هــــــوایت سالها را ...

امــــــا همین حســـم که حسّ ، آخرین است ...

الحق که حســـم لایق صد آفرین است ..

حـــس میکنم دیر است این عـــــاشق شدنها ...

پایت به زنجـــــــیر است که دوری از اینجـــا ..

حس میکنم میخــــواهی اما دور مـــاندی ...

هستی در آغـــوش کسی ، مجبور ماندی ...

حس میکنـــــم شاید که احساسم خـــراب است ...

شاید تمام آنچه میبینم ســـراب است ..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شعر نو های من و آدرس sherenohaieman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 1814
بازدید کل : 37064
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1