شعر نو های من
شنبه 12 دی 1394برچسب:, :: 14:10 ::  نويسنده : کوروش کبیر       

خدایا

تمام محارمم را نامحرم کن!!

تمام خنده هایم را لبخند

تمام لبخندهایم رااشک

وتمام اشکهایم را سیل...

ولی

نگاهی راکه دلم را لرزاند...

نگاهی را که دلم را برد.....

نگاهی را که تمام توان زانوهایم شد برای ایستادن...

از من نگیر

التماست میکنم

خدایا!نگاه من به دریای چشمانش را

گناه مپندار

معصیت حساب نکن

آرامش تورا در آنها می یابم...

با امواج خروشان وکشنده ی نگاهش

غرق در دریای بیکران تو میشوم

بارالها

تمام محارم دنیایم را نامحرم کن

ولی یک نامحرم را که تمام دنیایم شده..

که محرم دل و احساس و روح وروان من شده

ازمن نگیر

خدایا!لیست گناهان تو بند و تبصره ندارد؟؟

خدایا کاری کن

کار دلم تمام است....

دلم رفته است .....رفته که رفته....

ذوب شدن خودم را با چشمانم میبینم

فکری به حال دل ویرانه ام بکن

استثنایی....راهی....دلم بدجووور میخواهدش

خودت عاشق بودن رو یاددلم دادی

کاری کن

تمام هستی ام دارد از دست میرود

بندی....تبصره ای.....تخفیفی.....ترحمی

نمی دانم

خودت میدانی و دل آشوب من.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شعر نو های من و آدرس sherenohaieman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1793
بازدید کل : 37043
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1