شعر نو های من
سه شنبه 15 دی 1394برچسب:, :: 8:3 ::  نويسنده : کوروش کبیر       

محصول مشترک

با دست خـــودم آتش این عشق فشاندم ...

از هر طرفی ،هیـــزم این عشق رســــاندم ....

هر جــــا که دلم خاست ،دل دوست کشاندم ..

تا قله ی احساس ، که این عشق ستاندم ....

حالا که دلش طاقت این عشق ندارد ...

باید دل من با خودش آرام گــــذارد.....

کم نیست که عاشق شوی و یار نبینی ....( ببینی

در حــــلقه ی آغــــوش ، گـــرفتار نبینی ...

کم نیست دلت در طلب یار همیشه ...(درطلب یار ببینی

امــــــا دل او در پـــی این کار نبینی ....اما که گنه در پی این کار ببینی

گاهی به تمنّای کسی عمـــر گذاری...

اما چه ثمر چهره ی دلدار نبینی ....

کم نیس که هردم به خیالش بنشینی

کابوس رقیب و بغل و یار ببینی

کم نیس وصالش به شب تار ببینی

فرداکه شد افسوس خودت زارببینی

رویای وصالش که همه وهم و خیال است

زجراست رقیبی بر دلدار ببینی

کم نیس که دیوانه شوی اشک بریزی

عاقل شوی و عاقبت کار ببینی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شعر نو های من و آدرس sherenohaieman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 1792
بازدید کل : 37042
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1