شعر نو های من
چهار شنبه 16 دی 1394برچسب:, :: 10:16 ::  نويسنده : کوروش کبیر       

من با خدا حرفی ندارم ، راس میگفت ...

وقتی که عشقم از ، غمو احساس میگفت ..

میگفت دنبال چه میگردی عزیزم ...

این تکه را با ناله و احساس میگفت ...

گفتم که من عـــاشق شدن را دوست دارم ...

این اولین باریست ، قلبم راست میگفت ...

میگفت میفهمی چه میگویی عزیزم ...

این جمله را هم با کمال نـــاز میگفت ...

گفتم دلـــم تقصیر دارد ، بی گناه است ...

آنجا هرآنچیزی ،دلش میخاست میگفت...

میگفت من هم عاشق این زندگیمم ...

آخر نفهمیدم که آیا راست میگفت ...

گفتم منم هستم ،به دنبال چه هستی ...

من تازه فهمیدم چه از احساس میگفت ...

خیلی قشنگه هرچندبعضی جاهاش منظورتو نمیفهمم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شعر نو های من و آدرس sherenohaieman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 1825
بازدید کل : 37075
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1