شعر نو های من
یک شنبه 27 دی 1394برچسب:, :: 13:8 ::  نويسنده : کوروش کبیر       

اشتـــباهی کرده ام ، آیا حـــلالم میکنی ...؟؟

با نگــــــاه مهــــربان خــــود ، زلالم میکنــی ؟؟؟

راه را گم کرده بودم چنـــــد روزی نازنین ...

حال که برگشته ام ، فکــــری به حـــالم میکنی ؟؟؟

فکر میکردم کسی مثـــل تو مجنـــون میشود ...

فارغ از هر چیـــــز همچون من دگرگـــــون میشود ...

ای دریغا حسرتم ماند از محبت با کسان ...

غیر تو هر کس که با ما بود شد از نا کسان ...

از خدا میخاهمت ، ای تو خـــدا داده به من

زین پس از تو با خدا تنها بگویم من سخن ...

زنده باشی عشق من ، عمرت فزون از عمر من

بی تو دنیایم جهنم باااد ای زیبای من ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شعر نو های من و آدرس sherenohaieman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 1819
بازدید کل : 37069
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1